Usługę wynajmu asortymentu prezentowanego na stronie internetowej ‘www.eventomat.pl’ realizujemy według kolejności składanych zamówień
Dostępność poszczególnych elementów oferty jest ograniczona
Informacji odnośnie dostępności udziela pisemnie Biuro Obsługi Klienta – zapytania o dostępność należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy kontakt@eventomat.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem ‘www.eventomat.pl/kontakt/’.
2. Cena wynajmu i okres wynajmu
ceny wynajmu podane są na karcie produktu i zależne są od okresu wynajmu
standardowe okresy wynajmu wynoszą kolejno: 1 dzień (do 24h), do3 dni (24 – 72h), do 5 dni (72 – 120h) i do 7 dni (120 – 168h)
okres wynajmu wynoszący 1 dzień (do 24h), obejmuje maksymalnie 2 dni kalendarzowe i dotyczy wyłącznie wynajmu realizowanego na terenie miasta Warszawy i miejscowości przyległych
wynajem powyżej 7 dni jest wyceniany indywidualnie; maksymalny okres wynajmu wynosi 14 dni
3. Proces zamówienia i płatność za zamówienie
zamówienia na wynajem przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej – za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail – pod adresem ‘kontakt@eventomat.pl’ lub listownie – za pośrednictwem poczty tradycyjnej – na adres: EVENTOMAT Sp. z o. o., ul. F. Chopina 28, 05-820 Piastów
potwierdzeniem otrzymania zamówienia jest dokument proforma (traktowana jakoinformacja handlowa) podsumowująca wartość zamówienia oraz określająca warunki płatności
minimalna wartość zamówienia wynosi 500 zł netto + koszt transportu
wpłata 50% wartości zamówienia stanowi potwierdzenie złożenia zamówienia przez klienta oraz akceptację ZASAD WYNAJMU; brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie anuluje zamówienie
zadatek (przedpłata) NIE PODLEGA ZWROTOWI – prosimy o rozważne składanie zamówień
zapłata pozostałej kwoty za zamówienie musi nastąpić najpóźniej w dniu dostawy, po wykonaniu wszystkich prac związanych z montażem, jednak przed odjazdem ekipy technicznej z miejsca montażu
zmiany zamówienia nie mogą zmniejszać uzgodnionej wcześniej ilości mebli i wyposażenia oraz wartości zamówienia; zmiany w zamówieniu należy zgłaszać na min. 3 dni przed jego realizacją; zgłoszone zmiany są uwzględniane w miarę dostępności mebli do wynajmu
zmiany terminu realizacji zamówienia są uwzględniane w przypadku ich zgłoszenia nie później niż na 14 dni przed realizacją; zmiany zgłoszone w późniejszym terminie jako niemożliwe do realizacji mogą nie być uwzględnione
rezygnacja z zamówienia (w części lub całości) po wpłacie zadatku nie rozwiązuje umowy i nie stanowi podstawy do żądania zwrotu zapłaty w części lub w całości
4. Transport i przekazanie
wynajem realizowany jest z transportem
koszt transportu doliczany jest do ceny wynajmu mebli i wyposażenia
koszt transportu obejmuje dowóz i odbiór samochodem dostawczym (2x dojazd + powrót) i jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości wynajmowanych mebli i miejsca wynajmu
dowóz lub odbiór mebli w nocy (w godz. 20:00 – 8:00) stanowi koszt dodatkowy ustalany indywidualnie
opóźnienie rozpoczęcia montażu i/lub demontażu z powodów innych niż związane z wynajmującym (EVENTOMAT SP. Z O.O.) stanowi koszt dodatkowy klienta (Najemcy) w wys. 200 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia ponad pierwsze 15 minut opóźnienia
brak możliwości montażu wynajmowanych mebli, namiotów i wyposażenia w związku z wystąpieniem czynników niezależnych od wynajmującego (powódź, zalanie, porywisty wiatr, ulewny deszcz, itp.) nie stanowi podstawy anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconego zadatku lub zaliczki
w przypadku dowozu mebli do miejsc zlokalizowanych na terenie gęsto zabudowanym, klient jest zobowiązany do zapewnienia miejsca do swobodnego rozładunku w bezpośredniej bliskości miejsca dostawy; brak takiego miejsca może skutkować niemożliwością wykonania usługi w przewidzianym czasie i zerwaniem umowy wynajmu z przyczyn niezależnych od wynajmującego (EVENTOMAT SP. Z O.O.)
jeżeli dojazd do miejsca dostawy/odbioru mebli zlokalizowany jest na terenie wymagającym uiszczenia opłaty parkingowej przekraczającej 10 zł, koszt takiej opłaty ponosi klient (Najemca)
podstawowy koszt transportu obejmuje dostawę/odbiór mebli i akcesoriów do/z terenu bezpośrednio przylegającego do miejsca załadunku/rozładunku
dostawa do miejsca oddalonego od miejsca rozładunku/załadunku i/lub transport po schodach jest traktowany jako transport wewnętrzny (np. przewóz mebli na terenie posesji lub w terenie otwartym powyżej 20m, transport na piętro, itp.)
koszt transportu wewnętrznego jest wyceniany indywidualnie i w zależności od ilości wynajmowanych mebli i stopnia utrudnienia wynosi od 100 zł netto
wszelkie utrudnienia w dostępie do miejsca montażu muszą być zgłaszane przez klienta najpóźniej przy składaniu zamówienia, w celu ustalenia wysokości dopłaty za transport wewnętrzny
niezgłoszeniedodatkowego transportu wewnętrznego (w przypadku konieczności jego wykonania przez ekipę dostarczającą i/lub odbierającą meble) lub zmiana warunków jego wykonania może skutkować naliczeniem klientowi kary umownej w wysokości 300 zł netto (+ koszt dodatkowo wykonanych czynności w wysokości od 100 zł netto)
przekazanie mebli i sprzętów do wynajmu jest potwierdzane protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez przedstawiciela najemcy (klienta), który zawiera ew. uwagi dotyczące ich stanu (wszelkie uszkodzenia, w tym również drobne)
wszelkie uwagi dotyczące stanu wynajmowanych mebli i sprzętów oraz jego zgodności z zamówieniem, a także zauważonych nieprawidłowości należy zgłaszać ekipie montażowej bezpośrednio przy montażu; uwagi zgłaszane w późniejszym terminie nie będą uwzględniane
odbiór mebli i sprzętów z wynajmu następuje w umówionym terminie i jest potwierdzany protokołem odbioru podpisanym wspólnie przez wynajmującego (EVENTOMAT SP. Z O.O.) i klienta (Najemcę), który zawiera opis ew. uszkodzeń i zniszczeń
opóźnienie w zwrocie przedmiotu wynajmu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 50% wartości wynajmu nie zwróconej na czas rzeczy naliczanej za każdy dzień opóźnienia aż do momentu jej zwrotu lub zapłaty wartości odtworzeniowej w przypadku jego utraty
nieobecność osoby odpowiedzialnej ze strony klienta (Najemcy) za zwrot towaru z wypożyczenia nie zwalnia od odpowiedzialności klienta (Najemcy) za stwierdzone braki, uszkodzenia lub zniszczenia
zmiana ustalonych warunków dostawy mebli eventowych i wyposażenia dokonana przez klienta w terminie krótszym niż 48 godzin przed ustalonym terminem dostawy może wiązać się z koniecznością uruchomienia dodatkowej ekipy technicznej i dlatego może skutkować naliczeniem dopłaty za powstałe utrudnienia, a w skrajnych przypadkach zmiana taka jako niemożliwa do wykonania nie jest uwzględniana
zmiana ustalonych warunków odbioru przedmiotu wynajmu przez klienta polegająca np. na opóźnieniu rozpoczęcia demontażu przekraczającym 30 minut, lub na dodatkowym transporcie wewnętrznym (zbieranie mebli porozstawianych w budynku) wiąże się z dopłatą za wykonaną czynność w wysokości od 100 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę, oraz kary umownej za niedotrzymanie warunków umowy w wysokości 300 zł netto
5. Odbiór osobisty
odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu – UWAGA! Ze względu na zasady bezpieczeństwa i/lub szczególne ryzyko uszkodzenia podczas transportu wybranych elementów z oferty (tj. parasole grzewcze, ciężkie elementy meblowe, szkło, przedmioty wymagające przewożenia transportem wielkogabarytowym) decyzja o możliwości osobistego odbioru sprzętu z magazynu wydawana jest indywidualnie.
zastrzegamy sobie prawo do odmowy wynajmu w formie odbioru osobistego wybranych elementów.
Każdorazowo do wynajmu z odbiorem osobistym pobierana jest kaucja zwrotna, a jej wysokość ustalana jest indywidualnie
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wydania sprzętu do własnego transportu, jeżeli przy odbiorze stwierdzony zostanie brak możliwości właściwego zabezpieczenia elementów do transportu
6. Zasady ogólne
klient (Najemca) zobowiązany jest zwrócić wynajęte meble i sprzęt w stanie niepogorszonym i uporządkowanym (niewymagającym serwisu sprzątającego dla jego demontażu)
klient (Najemca) odpowiada za wszelkie uszkodzenia w przedmiocie wynajmu powstałe od momentu jego przekazania do wynajmu aż do momentu jego odebrania przez wynajmującego, również takie, które są spowodowane przez osoby trzecie, niezwiązane z klientem (Najemcą) oraz związane z działaniem sił natury
ewentualne uszkodzenia mebli i sprzętów są określane na podstawie protokołu odbioru, a następnie wyceniane według wewnętrznego cennika wynajmującego (EVENTOMAT SP. Z O.O.). Rozliczenie strat następuje na podstawie faktury VAT wystawianej klientowi (Najemcy) i obejmującej koszty naprawy lub, gdy ta okaże się niemożliwa lub nieuzasadniona, kosztu odtworzenia zniszczonego przedmiotu
wynajmujący (EVENTOMAT SP. Z O.O.) może żądać od klienta (Najemcy) uiszczenia kaucji nieprzekraczającej wartości przedmiotu najmu. Wpłata kaucji jest warunkiem wydania przedmiotu najmu klienta (Najemcy)
zdobycie wiedzy w zakresie uwarunkowań technicznych występujących na miejscu montażu wynajmowanych mebli, sprzętu i wyposażenia leży po stronie klienta (Najemcy)
wynajmujący (EVENTOMAT SP. Z O.O.) oferuje wykonanie oględzin technicznych miejsca montażu, których koszt jest ustalany indywidualnie, a następnie jest odliczany od wartości zamówienia przy jego realizacji
ubezpieczenie przedmiotu wynajmu nie jest wliczone w cenę wynajmu, ewentualna ochrona przedmiotu wynajmu (meble eventowe, namioty imprezowe, wyposażenie) przed uszkodzeniem, zniszczeniem z jakiegokolwiek powodu leży po stronie klienta
jeżeli ze względu na szczególne przepisy obowiązujące w miejscu wykonywania usługi do realizacji montażu wynajmowanych mebli i sprzętów przez wynajmującego jest wymagany dodatkowy sprzęt z zakresu ochrony osobistej (np. kaski, kamizelki, itp.) jego zorganizowanie i udostępnienie ekipom montażowym leży po stronie klienta (Najemcy)
wynajmujący (EVENTOMAT SP. Z O.O.) ma prawo do wykonania zdjęć wynajmowanym produktom przed lub po imprezie; fotografowanie mebli i wyposażenia w trakcie imprezy jest zawsze uzgadniane z klientem (Najemcą)
UWAGA: w razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy dostawie lub użytkowaniu wynajętych mebli, wyposażenia i sprzętu technicznego prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie tego faktu na telefondyżurny: 530-500-123